2012 m. vasario 29 d., trečiadienis

Sielos dialogas



Ponas X:Ko liūdi?
Aš: Ai... Visų mano draugių gyvenimas nuostabus... Turi vaikinus, geri pažymiai ir viskas taip "osooom".. O pas mane? Viskas ko aš ėmiausi, galiausiai patirdavo nesekmę...Jei man kas nors patikdavo, tai aš jiems nepatikdavau...
Panas X:Gyvenime ne taip viskas lengva...bet ne taip ir sunku... Pasaulis taip sutvarkytas, kad už viską turi sumokėt. Jei tau viskas "tobula" nuo mokyklos iki asmeninio gyvenimo, galiausiai pasaulis pareikalaus užmokėti už tai. Jau geriau šiek tiek viskame nesiseka, o po to susilauk atpildo už kentėjimus. Jau geriau neturėti vaikino jaunatvei, ar padaryti nerimtą avariją, negu paskui užmokėti savo vaiko gyvybe..

Pastebėjau, kad visada yra tvarka. Tiems kuriems labai sekas, netenka kažko labai svarbaus. geriau gyvensiu ramybėje, ir žinosiu, kad mano sėkmė dar ateis, negu baiminsiuos dėl to, kad visas laimės limitas išnaudotas

Flyer

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą