2012 m. kovo 17 d., šeštadienis

Like always

Būna tokių dienų, kai viskas griūna, tiesiogine to žodžio prasme.
Kaip ir man šiandien vakar dienos tęsinys.
Griūna mano draugystės. Vienos privalau atsisakyti tam, kad kita draugystė galėtų griūti
gražiai lyg domino-tvarkingai, pagal taisykles, be chaoso.
Ir taip nelabai savim pasitikėjau, o dabar, šiandien, draugė man parašo:
"sužinojau kodėl neturi vaikino, ir ką jie apie tave mano...:/"
Vien jau išraiškingas veidelis nieko gero nereiškia.. Puse dienos pravaikščiojau,
lyg nebejausčiau žemės po kojomis... Taip jau būna...
Nuramino tik viena sava mintis, aplankiusi mane miške..
"Po galais, bus tų draugių, gandai-aš jokiais jais netikėsiu, tad nebebus pagrindo ir bijoti, ne pasaulio pabaiga gi:)"
Be to, buvo ir blogiau. Mokykla, pavasaris, kas gali būti "geriau"?

Mama man skolinga jau 6 litus... Už kiekvieną jos surūkytą cigaretę-po litą..
Bloga aš dukra, bet ;DDD


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą