2012 m. kovo 24 d., šeštadienis

Atgimimas

Statau kažką naujo.
Pasikeičiau.
Tapau ta, kuriai nedaug kas svarbu, atsipalaidavusi,
vienintelė gyvenanti bohemiškai, visad sakanti "kas bus, tas bus. Kas man iš to?"
Taip lengviau. Nebėra žmonių kurie man rūpi iki nugriuvimo ir aš niekam "iki tokio lygio" neberūpiu.
Užtat lengviau skraidyti po savo svajones.
Man pasidarė nebesvarbu kas ką apie mane mano, nors nieko blogo ir nemanė.
Visos panelės vaikšto su paltukais, platformom arba ilgaauliais iš tikros odos, "ala" prancūziškom beretėm, pavasarį pasidaro naują šukuoseną su kirpčiukais, prasiveria ausis ir vėl klauso "dance floor music". Užsiaugina ilgus nagus ir susiriša tvarkingus kuodukus, fotografuoja saldžius vaizdus su rasos lašeliu gėlytėje.
O aš tapau savimi. Vietoj palto rengiuosi senu tėčio megztiniu su užtrauktuku. Megztu su raštais. Be jokių figūros pabrėžimų. Vietoj ilgaaulių ar platformų ruošiuosi pirktis baltus sportbačius. Beretės-aplamai kepurių nenešiojau ir nenešiosiu, kad ir kaip tai yra madinga. Plaukų nesikirpsiu, vaikščiosiu palaidai arba su netvarkingu kuodu į kurį bus prikišta pieštukų ir teptukų, fotografuosiu laisvai, be tikslo, be saldumo. Muzika-jau žinot kokią aš mėgstu. Plati mano muzikos skalė apima ir kai kurį repą bei kai kurį popsą. Visą laiką klausausi muzikos, nes MP3-mano vaikinas:D
O dabar mano tėvų laikų daina, į kurią tiesiogine prasme įsimylėjau, nes muzika atsako į jausmus tokiu pačiu jausmu:)

Su pasikeitimais,
Flyer, kviečianti jus tapti SAVIMI
xoxo

P.S Aš nesmerkiu kitų stiliaus, man jis be galo gražus, tiesiog jis man netinka;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą