2012 m. kovo 9 d., penktadienis

Tyli vertė

Panelė privalo žinoti savo vertę ir niekada nenusileisti iki berniuko lygio.
Vienąkart buvau nusileidusi, patyriau nesėkmę..
Dabar vėl vos nenulipu nuo savo stiklo kalnelio.
Kaip paneliai elgtis, jei ji nori nusileisti ir aplankyti jai iki šiol nežinomas žemumas?

Nk.. rašau taip savo draugei kai paklausia kas yra.
nieko.
Nes niekam nerūpiu, išskyrus geras drauges ir šeimą, bet o kiti??
nieko.
Nes mano gyvenime neįvyksta nieko naujo.
nieko.
Nes tiesiog nieko nebematau savo akimis.
Kaip ir daugelis kitų, užsidedu kaukę.. Kad atrodyčiau patenkinta.
Kad galėčiau niekam neparodyti, kaip iš tiesų jaučiuosi. Kad nereikėtų daugiau atsakinėti į tuos kvailus klausimus: "Ar tikrai? Bet taigi jis visų pajuokos objektas..." Ir aš atsakau tik vienąkart... žmonėms, kurie manęs nepažįsta, arba "sekantiems" nes patiko ano vienas įrašas. Čia niekas iš mano erdvės nieko nesužinos, nes jie tuo ir nesidomi. "Taip, man jis rūpi, nes mane veža jo ūgis, man nesvarbu kad daug kas iš jo juokiasi, jis mane traukia, kaip bitę žiedas.
Kad ir kiek šaukiu draugių pagalbos, jos negirdi. Kad ir kiek maldauju "tenais" sėdinčio "kažkokio" lėlių valdytojo pagalbos..... kad ir kiek.....

Flyer,
xoxo


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą