2012 m. birželio 30 d., šeštadienis

... ... ...



Ar aš maniau, kad ateina kažkas gero į mano gyvenimą?
Taip.
Ar buvau tokia naivi?
Taip.
Atleisk man?
...
...
...

Skausmas stipresnis už bet kurį buvusį anksčiau..
Akyse dvejinasi visos linijos ir sunku paslėpti vidinį liūdesį..
Pajautusi ką reiškia būt reikalingai, nebegaliu gyventi be to jausmo.
Tos pačios senos dainos grįžta su didesne jėga.
Aš nebeatlaikau...
Tikėjaus, laukiau...

Bet galiausiai vis vien likau viena..

Nežinau kas ir kaip, 
Jei tu grįši, 
Aš nežinau ar būsiu pajėgi atleisti...

Bet jei nenori-
Taip ir sakyk..

Įskaudink, sudaužyk vilties akvariumus.
Jau ne kartą buvau tai pajutus..
Tikėjaus kad tu tas, kuris išgelbės...
Bet tu tas,
Kuris dar labiau mane pasmerkė..

Ačiū už viską...


Becouse anonymous is to mainstreem

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą