2012 m. sausio 6 d., penktadienis

Just ERROR

Gal per daug ir per dažnai kyla noras kažką įrašyti, bet tiesiog dabar
užplūdo ta įžymioji melancholija...

Paviešinu dainą-kaltininką...
Mano ausyse pinasi garsai.. Jų labai per daug dabar. Ir mintys tiesiog eina iš proto. Nutraukusios grandines, surišima su mano tamsiais galvos kampeliais, kur paslepiu tai, ko nelabai noriu prisiminti ar svajones, kurios pasmerktos neišsipildyti, jos dabar lekioja laisvai. Per visus mano vizualizavimo mašinas. Error... Error... Error... bet nieko padėti negaliu. Nei sau, nei savo mechaninei širdžiai. Dėl to myliu muzika. Ji gydo. Skausmingiausiu būdu, bet gydo. Už lango tamsa. Šlykšti tamsa. Ta, kurios atspalvis pilkas, tamsiai pilkas, be jokios rausvos, gelvos, ar melsvos...
Esu uždaryta kalėjime. Namai toli nuo miesto ir tas gadina viską dar labiau...
Linksma-liūdna, linksma-liūdna, spėju mane užpuolė... velnias, reikėjo įsidiegti antivirusinę...

jau pasiilgau to, ko niekada neturėjau. Kaip ir kuriems galams visad skamba galvoje. Tuoj plyšiu pusiau, kaip  vienkartinė nosinė: apgailėtina, panaudota, išnaudota pačios savęs...
Noris sušukt: "OBA!!!!", tam kad atkreipti žvaigždžiu dėmesį, kad nustotų šūdą malti ten aukštai ir pradėtų pagaliaugi šviest, kaip šviečia sesuo Venera.
Prisiskaičiusi visokių horoskopų sakau:"negali visiems šauliams taip nutikti". Aš kitokia, dėl to tikiu, kad jokio visokio tokio nebus. taip, tai kvaila, tikėti aklai tokiais dalykais, bet kartais taip gera, kai horoskope sako, kad kažkas gero bus.

Laikas eiti. Reik vesti mano meilę, šuvą šarpėjų, pasikloti lovą pagaliaugi (pirma iš jos išsiristi), išsivirt kavos, atsidaryt langą, poto užsidegti smilkalą, kuris per 10 metų spėjo apdulkėti ir pradėti mokytis. Būčiau parašiusi "Po galais, liko 2 dienos ir mokykla jau...", bet parašysiu "Pagaliau, po 2 dienų mokykla".

Pagaliau po 2 dienų mokykla, nebebus to gumos tampymo, laukimo paskutinės atostogų dienos kad pasakyti "Ble.... Ryt 2 kontroliniai..."

Gero vakaro visiems,
Tikiuosi, kad jis ir man bus bent šiek tiek geriau,
nei labai blogai...

P.S. Norėčiau būti tokia kaip mano šuo. Kuo daugiau raukšliu-tuo gražesnė skaitoma..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą