2012 m. sausio 4 d., trečiadienis

Pam param:))

Kai tik pasiryžau viską iš širdies, viskas kaipmat pagerėjo.
rašiau, kad su viena drauge susipykau. ji pabandė vaidinti kad nieko neįvyko ir tai mane labai įžeidė.
Tada ji ėmė atsiprašinėt ir aš jai atleidau. Kita mergina, draugė mano geriausios draugės, pakvietė mane ryt ant ledo. ir aš ruošiuosi eiti;)

kiekvienas turim norus. tokius kuriuos norim įgyvendinti bet kokiais būdais. ir kartais būni taip arti savo tikslo, ir dažnai tiesiog pasirenki ne tą variantą:(. tenka viską pradėt iš naujo.. man taip labai dažnai būna. netenku kantrybės ir paskubu, o būtų užteke palaukt dar 2 dienas... gal tada turėčiau tai, ko LABAI troškau. Apie ką ilgai ilgai svajojau.. Bet kai pradėjau viską iš naujo, supratau, kad mano "trokštamas" yra kaip tik tokio tipo žmogus, kurių labai nemėgstu.. Kartais vis pasvajoju apie tai kas galėjo būti.. Kartais net apsiašaroju jį prisiminus. Tai labai skaudina. Buvau visai palaužta, visus 11 metus, bet dabar jau 12 ir nebesiruošiu ėl jo liūdėti, nes jis nevertas mano dėmesio:)

That's it,
Bye:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą