2012 m. sausio 19 d., ketvirtadienis

Pam pararam!!:)

Pam pararam pam pam!!!
Pagaliau suradau laisvo laiko poilsiui:)
Taip... pusmečio pabaiga jau kitą savaitę ir mokytojai, kaip visada,
duoda šančų "pasitaisyti". Tai yra, kontroliniai 5 dienas iš 5, 7 pamokas
iš 7. Teoriškai, kontrolinių gali būti tik vienas per dieną, bet mokytojai gi išradingi,
jei kas, sako:"koks čia kontrolinis?? Tik savarankiškas darbas". Aišku, pasiteisinimai priklauso nuo aplinkybių,
kontrolinį paverčia ne tik savarankišku, bet ir tikrinamuoju, pakartojimu, diktantu,
lapeliu, žinių įvertinimu, lengvu 10-uku ir visuo kitu. Priklauso nuo nuotaikos:DD
Net linksma daros;) turbūt mokytojai nesupranta, kad tiek kontroliniui, tiek 15 minučių savarankiškam,
mokytis reikia mažiausiai valandą, bet mokiniams tenka su tuo susitaikyti.
dar viena laiko stokos priežastis yra peržiūros. mano mokykloje sustiprinta dailė a klasėje.
Taigi per šią savaitę turiu spėt padaryti dar 4 ar 5 darbus... o jų dar net nesugalvojau...kaip nors...

Šiandien daug prisnigo ir pagaliaugi jaučiasi žiema... Jos taip laukiau, o dabar lyg ir nebežinau ar noriu...
Tiesiog man dabar gana sunku. ne tik dėl pamokų. Kažkas slegia mane iš vidaus.
Galbūt dėl to, kad tiems žmonėms, kurie man visai nerūpi, galiu valandų valandas žiūrėti į akis,
su tokiais sveikinuosi, nes tokius dauguma pažįstu, o tokių, kurie man rūpi, kaip tik gali rūpėti tokiame amžiuje,
vaidinu kad nepastebiu. Nedrįstu net žvilgsnio aukštyn pakelt. kaip pro sieną. Norėčiau kokios draugės paprašyt, kad trenktu su šlapiu maišu, kaip katei, kad atsibusčiau ir išdrįsčiau, bet net ir to...nedrįstu...
Ne, tai ne kvailas susižavėjimas, tiesiog kažkas man viduje kužda, kad jei neišdrįsiu, kažką didelio prarasiu...
I'm just scared.... of wrong way...

Labų naktų
:**



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą