2012 m. sausio 7 d., šeštadienis

Fly

Nieko nespėju...
Bėgu kniubsčia paskui laiką, bet jis per daug greitas...
Tiek daug nepadariau. Ko dar galėjau tikėtis, kai per visas atostogas miegodavau iki 15 valandos??
ir taip visada būna. Sau šventai pasižadu iškart, atostogų pačioje pradžioje padaryti visus darbus, kad paskutinėmis dienomis galėčiau pasimėgauti... Visada pažado neištesiu..
Visi suaugę sako: "Mokykla labai svarbu. joje moko kaip gyventi, tik jei mokysiesi turėsi gerą ateitį ir linksmą jaunystę." Taip, sutinku, kad mokykla reikalinga, be mokslo geros ateities tikrai neturėsi, bet... Apie mokinimą gyventi-visiškai nesutinku. Vienintelis dalykas kurį ten išmoksti, tai yra velniškai tingėti. Į mokyklą vaikštau tik dėl draugų, jei tiksliau, man tiesiog patinka būti tarp žmonių. Juk mokyklose tiek daug intrigų ir kasdien vis kas nors naujo įvyksta. Na, ir man tikrai rūpi mano ateitis.

Mane kartais užvaldo jausmas kad skrendu. Skrendu ne kaip paukštis, o tiesiog esu nepriklausoma nuo kitų. Ką noriu-tą darau, negirdžiu kitų, nes pati per daug garsiai dainuoju savo melodiją.
Šian man sparnus padėjo išskleisti bene mėgstamiausia mano daina:)


So let's fly...
I don't know where and why,
I just don't care.
You just don't be scared.
Becouse I'm with you
I would not let you fly alone
Through the light's of the night..

Flyer
xoxo

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą