2012 m. sausio 6 d., penktadienis

Ledas/Jis


Neseniai grįžau namo. Buvau su drauge Ž ant ledo Akropolyje. Labai smagiai praleidau laiką.
Nė karto nenukritau, nors tikėjausi. Mano manymu, netgi stebėtinai gerai čiuožinėjau. su drauge sumanėm
Išmokt važinėt atbulomis. Aiškinomės pačios ir nieko neišėjo. Atvažiavo senukas, jis pradėjo mus mokyti.
aš gana greit supratau patį čiuožimo principą, bet Ž ne taip sekėsi... buvo toks "kietas" vaikinas ant ledo.
Kuris gerai čiuožinėjo. Ž paprašė kad parodytų kaip reikia čiuožt atgal, tas atsakė: "Na kaip aš tau parodysiu?". Draugė aiškina: "Pačiuožk šiek tiek". Vaikinas pasimetė: "Aš galėčiau paaiškinti, bet lietuviškai kalbėt beveik nemoku.. tik rusiškai..". "Tai mano draugė puikiai rusiškai supranta' Ž parodo pirštu į mane. Rusiškai moku, nes gyvenau Naujininkuose kai buvau maža ir 3 metus lankiau rusų darželį. Vaikinas visai sumišo: "Ne, ne, ne... Aš moku tik prancūziškai..." Mes viską supratom, padėkojom ir nučiuožėm tolyn.
aš manau, kad jis pats nemokėjo atgal čiuožinėti, bet norėjo padaryti mums įspūdį. Veltui, nes jis buvo labai baisus...:))

Praitame įraše rašiau apie paneles... Aš nesmerkiu tų šviesiaplaukių, tiesiog išreiškiu savo nuomonę. Nenoriu jų žeminti ar sukelti įspūdį, kad jos visai jau.... Nes neseniai ir aš norėjau tokia būti, tiesiog dabar pradedu mąstyti kitaip:)

naktį buvau įkvėpta mėnulio, šviečiančio pro veliuksą(langą stoge) tiesiai į mane, sugalvojau eilėraštį be pavadinimo. tikiuosi kam nors jis patiks;)

Tyla...
Ir norai
Pakabinti ant blakstienų galų.

Prisiminimai
Sučiaupti burnoje,
Svajonės saugomos
Plaukuose... 

Burnos gale
Vis dar jaučiu
tavo balsą.
Akyse regiu
Tavo žodžius,
Plaukiančius virš žemės
Debesų pūkais..

Norėčiau girdėti,
kaip įsijungia visos miesto lempos
Tau būnant šalia.
Norėčiau pajusti savyje
Įsijungiant visas svajones,
Lyg būtų išgiedotos
Albinosės sniegenos.

Plaukuose gervių plunksnos,
Primenančios vasarą,
Pieštukas,
Su kuriuo ant sąsiuvinio krašto
Rašiau tavo vardą tada,
Ir teptukas,
Išdažęs visą A2 lapą juodai,
Tau parašius:
                                                                                                                            "Man nesvarbu..."
geros dienos,
xxx

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą