2012 m. sausio 3 d., antradienis

Nauja

Nauji metai.... tikėjausi bent jau geros pradžios, bet.
Viena klasiokė, su kuria bendrauju visus šiuos (ta prasme, 11 metus) pakvietė į
savo gimtadienį merginą, kurią man nuoširdžiai apkalbinėjo, o manęs ne...
kvailoka priežastis vadinti naujų metų pradžią nevykusia.. Bet yra dar viena priežastis, verčianti
mane taip jaustis. geriausia mano draugė supyko už tai, kad nepastebėjau jos sms!!!
Nusprendžiau, kad man px(atsiprašau už šį negražų išsireiškimą, bet tik taip galiu pavadint mano
nuosprendį) ant draugių. Visąlaik primetinėja man savo tiesas, o kai apsirengiu ne taip kaip jos, ar galvoju
kitaip, iškart susilaukiu  replikų "kaip tu taip gali, nusileidai iki TO LYGIO". Kad bent jau suprasčiau koks
jų tas TOKS LYGIS yra..:)

Šiek tiek apie mane:

Esu 9-okė, užvaikyta kitų. Stengiuos elgtis taip, kad manim niekas nesibaisėtų ir manytų kokia
kulturinga esu, o kartais taip noris kažką blogo padaryt, noris tiesiog būti savimi..

Šiemet:
Nusprendžiau imtis ko nors naujo ir įdomaus, ale, susikurti "blogą",
būti tik savimi, susirasti naujų draugų, pasiūsti niekam tikusius žmones tolyn ir kt.

Man patinka:
žiauriai siauri džinsai, dideli megztiniai ir maikės (kitaip vadinami maišais), labai trumpi šortai,
hipių juostelės ant galvos, visai netvarkingas kuodas, į kurį būna prikišta teptukų ir pieštukų
(gali atstoti penala:D). Labiausiai patinka vidurvasario dienos 22.00 valanda vakaro. kai visur tamsu, o dangus LABAI mėlynas. dar patinka senamiestis:))

That's all,
Good night:))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą